Persberichten in je mailbox

Over CuteSolar

Cute Solar (Cultivating the Taste of Europe in Solar Greenhouses) is een programma dat wordt gepromoot door APROA, Vereniging van Groenten- en Fruitproducentenorganisaties van Andalusië, HORTIESPAÑA, Spaanse Interprofessionele Organisatie van Groenten en Fruit, en AREFLH (Vereniging van Groenten-, Fruit- en Tuinbouwgebieden), met als doel de Europese consument te informeren over de specifieke kenmerken van landbouwproductiemethoden in Zonneserres, met name wat betreft belangrijke aspecten zoals duurzaamheid en respect voor het milieu en de veiligheid, kwaliteit en traceerbaarheid van fruit en groenten. Het programma, met een totale investering van €1,95 miljoen, wordt medegefinancierd door de indienende organisaties en de Europese Unie, heeft een looptijd van drie jaar (2020-2022) en loopt in België, Duitsland en Spanje.

Disclaimer

De inhoud van deze promotiecampagne geeft uitsluitend het standpunt van de auteur weer en valt onder de uitsluitende verantwoordelijkheid van de auteur. De Europese Commissie en het Europees Uitvoerend Agentschap voor Onderzoek (REA) aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor hergebruik van de informatie die erin is vervat.

cutesolar.eu